zondag 3 juli 2011

Bodyshop verjaardagsfeest member avond

15 Juni vierde the Bodyshop haar verjaarag met een vip-avondje voor alleen de Members (en 1 introducé per persoon). Er werden make-overs en demonstratie's gegeven, er waren veel kortingen én je kreeg een goodie bag mee. Natuurlijk ging ik ook.

Je werd leuk ontvangen met een drankje en een cupcake. Eerst ging ik een beetje rondsnuffelen en daarna vroeg ik om een huidadvies. Ik heb namelijk best een onzuivere huid. De verkoopster was erg aardig en behulpzaam. Ze heeft me de Tea Tree lijn aangeraden. Ze vertelde me dat de reiniging het aller belangrijkste was. Nadat ze de producten allemaal kort uitgelegd heeft nam ik de Tea Tree Skin Clearing Facial Wash en de Tea Tree Skin Clearing Toner mee. Ook nam ik de Tea Tree Bodywash mee. Dit is voor als je ook onzuiverheden op je lichaam hebt. Ik heb namelijk onzuiverheden op mijn bovenarmen, rug en decolleté. Deze Bodywash was nu ook afgeprijst naar 4 euro.


vlnr. Tea Tree Face Clearing Facial Wash,
 Tea Tree Skin Clearing Toner, Tea Tree Body Wash

Na het afrekenen kreeg ik ook nog een Goodie Bag mee. Hier was ik heel benieuwd naar!
Dit zat erin:
- Een foldertje over de Gezichtsverzorging
- Proefzakje Rainforest Moisture Hair Butter
- Proefzakje Maca Root Energetic Face Protector
- Proefzakje Vitamin E Moisture Serum
- Proefflacon Dreams Unlimted Eau de parfum
- Proefdoosje Moringa Bodylotion
- Proefdoosje Mango Shower Gel

De 'I ♥ The Bodyshop' Bag


De inhoud

Leuke producten! Ik ben vooral bij met de Moringa Bodylotion omdat ik de Moringa Bodybutter heb en voor de zomer mij de Bodylotion iets lekkerder leek. Iets frisser. En ik ben ook erg benieuw naar de Rainforest Moisture Hair Butter.

Bij besteding van 35 euro kreeg je ook nog een full size Dewberry Bodylotion en Green Apple Bath & Shower gel. Helaas had ik niet genoeg besteed om dit te krijgen. Een vriendin van mij had echter wel genoeg maar ze hoefde ze niet dus heb ik ze gekregen! Lucky Me :)



De prijzen:
Tea Tree Skin Clearing Facial Wash - € 8,00
Tea Tree Skin Clearing Toner - € 8,00
Tea Tree Body Wash - Normaal € 7,00 - Nu € 4,00
Dewberry Bodylotion - € 5,00
Green Apple Bath & Shower Gel - € 5,00

Zijn jullie benieuwd naar deze producten?


xoxo Iris

1 opmerking:

  1. mooie producten,

    ik ga ze zeker proberen.

    zou je mn site ook willen volgen? ik volg jou ook.
    xx

    www.charrcuraacao.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen