zondag 3 juli 2011

Daisy eau so fresh - Marc Jacobs

Dit heerlijke geurtje van Marc Jacobs is binnenkort van mij!
Na er lang op gewacht en gezeurd te hebben mag ik hem ein-de-lijk hebben! Ik heb dit te danken aan mijn mooie rapport :)

Ik liep eerst samen met mijn vader de Douglas binnen want hij had een nieuw geurtje nodig. Nadat hij zijn geurtje gevonden had ging ik natuurlijk even kijken bij de vrouwengeuren. Ik hoefde niet lang rond te kijken want er stond 1 flesje bij dat meteen mijn aandacht trok. De grote flacon met een dop van plastic bloemen. "Zo'n leuke verpakking moet wel een lekker geurtje zijn" dacht ik. Ik rook eraan en spoot het een beetje op. Wow wat is dat een lekker geurtje! Toen mijn vader weer kwam aanlopen zei ik meteen dat het echt een lekker geurtje was. Waarschijnlijk had de verkoopster mij gehoord want ze kwam aanzetten met een proefverpakking voor mij. Dat vond ik echt aardig! Na het thuis nog vaker het opgespoten te hebben wilde ik hem echt hebben. Ik hikte alleen tegen de prijs aan. Voor 75 ml is hij namelijk 70 euro.. Dat ligt niet echt binnen mijn budget. Maar nu mag ik hem dus eindelijk hebben! Daar ben ik echt zo super blij om! Mijn ouders zitten alleen nog te denken of ik hem nu mag kopen of als we op vakantie gaan op het vliegveld want daar is hij waarschijnlijk iets goedkoper. Dat wacht ik dus nog eventjes af. Als ik hem heb horen jullie er vast nog wel meer over.

xoxo Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten