vrijdag 8 juli 2011

Ik heb hem!

Eindelijk heb ik hem! Of eigenlijk moet ik 'haar' zeggen. Nu denken jullie vast 'waar heeft zij het over?!'. Nou ik heb het over Daisy. Niet zomaar een Daisy, maar Daisy eau so fresh van Marc Jacobs!





Ik heb er al een post over geschreven maar dit is een kleine update over dat ik hem eindelijk hier thuis heb. Ik ben er echt gek op! Geuren kan ik helaas niet omschrijven anders had ik dat wel gedaan ;). Het is een lekker Fris en Vrouwelijk geurtje. De verpakking is ook heel speciaal. Het flesje zelf is niet echt bijzonder, gewoon simpel de naam erop. Maar dan de dop. Op de dop zitten grote bloemen in de kleuren wit, roze en geel. Sommige mensen zullen dit kitcherig vinden maar ik vind het geweldig!



Wat nou ook nog heel mooi was, bij de Ici Paris zat er 19% korting op. Voor 75ml heb ik dus ongeveer € 54,00 betaaald. In plaats van € 70,00 wat ie normaal kost!

Ik vind het een heerlijk parfum. Je zou het is moeten ruiken in de Parfumerie. Ik heb mijn signature geurtje gevonden.

Zijn jullie benieuwd naar dit geurtje? Hebben jullie zelf zo'n geurtje wat helemaal te gek is?


xoxo Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten