zaterdag 9 juli 2011

Tag: Sunshine Award

Op mijn blog wil ik niet allen dingen over Beauty schrijven (hoewel dat wel logisch zou zijn met de naam xBeautybyIris) maar ook persoonlijke dingen. Zoals Tags! Deze tag heb ik van youniqueblog.blogspot.com ze heeft hem niet aan mij gegeven maar ze heeft de Tag aan iedereen doorgegeven. Mij leek het dus wel leuk om hem ook te doen!

1. Favoriete kleur
Ik heb niet echt een favoriete kleur maar als ik moest kiezen vind ik lichtroze en lila mooie kleuren.

2. Favoriete Huisdier
Het is of een hond of een kat. Katten omdat ze zo aanhankelijk zijn en lekker bij je komen zitten. En met een hond bedoel ik zo'n klein schattig beestje. Een Chihuahua of een Pomeranian. Daar ben ik trouwens helemaal verliefd op Pomeranians. Dit is er een: 
Kijk vooral ook even dit filmpje té lief <3

3. Favoriete Nummer
Ten eerste weet ik niet wat ze met de vraag bedoelen.. Een getal of een liedje? 
Getal: 14 Don't ask me why..
Liedje: Dit veranderd echt heel vaak. Nu is het denk ik Next 2 You van Chris Brown & Justin Bieber

4. Welk Parfum draag je vaak?
Tsja ik wil zeggen Daisy eau so Fresh van Marc Jacobs maar ik heb hem pas sinds gisteren.. Het is wel mijn favoriete parfum dus ik doe gewoon of dat de vraag was ;)

5. Is er iets dat je altijd draagt en dat echt bij je past?
Ja eyeliner. Ik ga de deur niet uit zonder

6.Wat is je passie?
 Eerlijk gezegd weet ik het ook nog niet. Ik ben pas 14 dus ik heb nog tijd zat om alles uit te zoeken.

7. Cadeaus, geven of krijgen?
Aha gemene vraag. Iedereen vindt het leuk om cadeautjes te krijgen! Geven vind ik ook wel leuk hoor, helemaal als diegene jou cadeautje uitpakt. Ik vind het leuk om dan te zien hoe blij ze zijn met hun cadeautje :). Maar zelf krijgen vind ik toch wel leuker.. Achja volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje :$

8. Wat is de laatste oogschaduw die je hebt gebruikt?
Ik ben vanavond naar een feestje geweest dus ik had een look gemaakt met mijn NYC palletje. Ik vind hem best wel fijn! Er zit ook een plastic papiertje overheen met daarop hoe je de kleuren kan gebruiken. Handig!

9. Favoriete dag van de week?
Absolutely Saturday. Op zaterdag kan je namelijk uitslapen én laat naar bed. Want vrijdag bijvoorbeeld kan ik niet uitslapen want dan moet ik naar school (nu niet meer, ik heb vakantie). En zondag kan je niet heel laat naar bed want de volgende dag moet ik er weer vroeg uit om naar school te gaan. Zaterdag is dus perfect.

10. Draag je nu nagellak?
Nee. Mijn nageltjes verdienen rust, haha. Eigenlijk was ik gewoon te lui om ze te lakken..

Nou dit was de Tag, hopelijk vinden jullie het leuk om ook wat anders dan Beauty te zien!

Neem je de Tag ook over? En zet je dan ook in de comments dat je hem hebt overgenomen, dan kan ik naar jou antwoorden kijken :)

xoxo Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten