maandag 11 juli 2011

Shoplog 11 Juli

Ik ben vanmiddag eventjes de stad in gegaan en heb wat dingetjes geshopt, kijken jullie mee?


Er is een nieuwe Limited Edition lijn van Catrice genaamd Papagena. Ik wilde daarvan heel graag het oogschaduwpalletje en de blush stick hebben. Daarvoor ging ik dus naar de Kruidvat in de stad (bij ons in de buurt hebben ze alleen een kruidvat zonder Catrice en tweede Essence schap..). In de stad was echt alles op. Dat is in de stad bij ons echt vaak, maar dat is zo vervelend! De andere kruidvat met Catrice is 2 x zo ver als de stad. Misschien ga ik daar morgen nog naartoe. Maar ik was dus bij het Kruidvat en ik ging nog maar wat rondkijken bij de nagellak want daar zit nu korting op. Essence 2 voor 2 euro en Catrice 2 voor 4 euro. Nou weet ik dat de Nail art Twins van Essence stelletjes uit films of series als namen hebben. Ik ging dus eventjes naar de namen kijken. Je hebt Romeo&Julia (Romeo was er niet), Bella&Edward (van Twilight, de kleur heeft een mooie groene basis), Troy&Gabriella (van High School Musical, de kleur heeft een roze basis) en ze hadden Chuck&Blair van Gossip Girl! Nou toen ik die zag dacht ik meteen die moet ik hebben. Ik ben een echte Gossip Girl fan en ik ben helemaal fan van Chuck&Blair. Chuck is een mooie diepblauwe kleur en Blair is een Zwart met zilveren glitter topper. Ik draag eigenlijk nooit glitter maar voor deze lakjes heb ik dus een uitzondering gemaakt ;).
Links Chuck en Rechts Blair

 Chuck

Chuck & Blair samen

Verder wilde ik nog graag een Sjaal van de Pieces. Zo'n Sjaal die je op verschillende manieren als shirtje kan dragen. Lijkt me ook leuk voor over mijn bikini op vakantie. Ik had ze al wel vaker gezien maar nu wilde ik hem dan kopen. Ik kwam de Pieces binnen en ik zag ze meteen liggen in super veel kleuren! Toen ik er eerder was waren er veel minder kleuren. Ik heb lang staan twijfelen maar ik heb uitendelijk een gemeleerde blauwe meegenomen. Je kreeg er ook nog een boekje bij van hoe je hem kan dragen maar dat moet ik nog eventjes gaan uitproberen. 


Hebben jullie laatst nog iets geshopt?

xoxo Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten